Servis vozil je izredno pomemben za prav vsako vozilo. Ne glede na to ali imate popolnoma novo vozilo ali pa se prevažate z rabljenim avtomobilom.

servis vozil

Prav vsako vozilo potrebuje nego, ki je prepisana iz strani proizvajalca. V današnjem zapisu se bomo osredotočili na uradne servise in jih primerjali z “domačimi delavnicami”. Pokazali vam bomo prednosti in slabosti posamičnega servisiranja vozil, na podlagi katerih se boste lahko lažje odločili kam odpeljati vaše vozilo.

Servis vozila lahko opravite na različnih uradnih servisih, ki imajo uradna pooblastila za določene zmanke. Največkar so uradni servisi pooblaščeni za servisiranje tiste znamke, katero imajo na voljo tudi na področju novih vozil.

V Sloveniji je tako znano da Renault servis v večini razpolaga z Nissan servisom in Dacia servisom.

Na začetku se bomo osredotočili na prednosti in slabosti, ki jih ponujajo “domači servisi” rabljenih vozil. Svoje rabljeno vozilo lahko odpeljete k serviserju, ki ni pooblaščen, vendar ima vso veljavno dokumentacijo za opravljanje servisov v Sloveniji. Ima torej odprto dejavnost, upošteva predpise na področju ravnanja z različnimi odpadki… Pri odpadkih so izjemno pomembna prav olja, ki se jih s servisom vozil dnevno velikokrat menja.

V kolikor je vaše rabljeno vozilo staro manj kot 5 let (odvisno od znamke in garancijeo), vam ob primeru servisiranja na neuradnem servisu garancija ne velja več.

Prednosti servisa vozil pri nepooblaščenem serviserju se v večini izražajo zgolj v končni ceni, ki pa je lahko na dolgi rok celo dražja v primerjavi z uradnim servisom.

Eden izmed večjih težav pri servisu vozil pri nepooblaščenem serviserju je prav znanje, ki ga mehanik na tem področju ima. Servis vozil je že kar nekaj let veliko bolj zahteven, kot je menjava olja in filtrov. S pomočjo moderne tehnologije na področju avtomobilizma so tudi rabljeni avti sestavljeni drugače.

Hitro se zato pojavi misel na to, da lahko vaše rabljeno vozilo servisira nekdo, ki je pred časom delal na uradnem servisu in ima vso potrebno znanje za vaš tip vozila. Prav tukaj pa se takoj dotaknemo naslednje problematike na področju servisa vozil pri nepooblaščenih serviserjih. Oprema, ki jo morajo imeti vsi uradni servisi je v zadnjih letih veliko bolj moderna in posledično dražja. S pomočjo različnih aparatur lahko servis vozil hitro diagnosticira vaše težave, ter jih odpravi.

Elektronika in senzorji namreč pomenijo dodatno programsko opremo. Podobno, kakor če bi na svoj računalnik namestili operacijski sistem, ki nima veljavne licence.

Prav zaradi tega vam svetujemo da svoje rabljeno vozilo vedno odpeljete na uradni servis vozil predpisan za vašo znamko, kjer vam bodo strokovnjaki znali pomagati s pomočjo različne tehnologije.

Servis vozil pri uradnih serviserjih, ima talo kar nekaj prednosti, ki smo jih opisali že v zgornjem delu.

Določene stvari bomo še enkrat omenili, saj so zelo pomembne. Licenco za servis vozila določene znamke je izredno težko pridobiti, saj mora podjetje izpovnjevati veliko različnih standardov na tem področju. Prav tako pa je ohraniti status uradnjega servisa vozil težko.

Ker se tehnologija hitro spreminja je potrebno redno slediti trendom. Vse informacije o tem lahko serviserji na uradnih servisih dobijo preko različnih rednih izobraževanj, ki so organizirana iz strani znamke.

Lahko bi rekli da je ena izmed redkih slabosti prav cena, ki jo morate plačati pri uradnem servisu za opravljeno storitev.

Glede na vsa zgoraj našteta dejsta milim da ste sedaj prepričani da cena ne more biti cenejša.

Prav tako boste na urednem servisu vozil bili deležni garancije, ki jo boste lahko v primeru kakšnekoli napake uveljavljali. Garancija na vaše vozilo pa bo vedno brezhibna. Prav tako bo avtohiša rabljenih vozil vaše vozilo z veseljem odkupila, saj bo natančno vedela, kaj se je v preteklosti z vozilom dogajalo.

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *