Google oglaševanje velja trenutno za enega izmed zelo priljubljenih načinov oglaševanja na spletu. Ravno iz tega razloga se kar veliko število podjetij v Sloveniji ukvarja s to hitro razvijajočo se panogo. V nadaljevanju tokratnega članka vam bomo predstavili še več informacij, ki so povezane s to tematiko.

Predstavili vam bomo različne možnosti, ki jih za vas ponuja Google oglaševanje. Med drugim pa vam bomo predstavili tudi podjetje Web Center, kjer svoje znanje nadgrajujejo popolnoma drugače. Vljudno vas vabimo, da nadaljujete z branjem.
Vrste Google oglaševanja
Najverjetneje se zelo dobro zavedate, da se spletno oglaševanje iz dneva v dan razvija, posodablja in na ta način odkriva nove poti. S tem namreč želi čim bolj hitro in učinkovito doseči potrošnike. Skorajda vsako leto razvijejo nov način prikazovanja potrošniku relevantne vsebine glede na njegove hobije, izbiro in predvsem ostale osebne podatke.

Gre za to, da vsak podatek vnesen s strani potrošnika, je na nek način uporabljen za izboljšavo oglaševanja, oglaševalskega prostora in časa ter seveda tudi denarja oglaševalca. Ali ste vedeli, da Google vsak dan obdela 3,5 milijarde iskanj ali več? Seveda pa vsakdo želi, da bi bila ravno njegova blagovna znamka čim bolj opazna in bi izstopala iz konkurence. Trenutno najnovejši način za oglaševanje preko Googla velja Dynamic Remarketing oziroma Dinamično povratno oglaševanje, ki vam ga bomo predstavili v nadaljevanju.
Google oglaševanje – Dynamic Remarketing
Dynamic Remarketing ali dinamično oglaševanje velja trenutno za najnovejši način pesonaliziranega oglaševanja. Zaradi integracije Googlove analitike je možno oblikovati skupine strank, ki obiščejo vašo stran glede na določene parametre. V primerjavi z navadnim povratnim oglaševanjem je prednost dinamičnega v tem, da Google samodejno posodablja liste svojih strank z njihovimi zanimanji, aktivnostmi, iskalnimi nizi in še drugimi elementi. Kasneje pa potem priredi, oblikuje oglase tako, da ima podjetje največje možnosti za prodajo! Oglaševanje preko Facebooka in Googla je polno z različnimi izdelki, storitvami in ostalimi dejavnostmi, ki se med seboj ne razlikujejo ravno veliko. Glede na to, da so ti izdelki, storitve in dejavnosti najbolj donosne, se zato tudi največ prikazujejo potrošnikom in s tem se ustvarja začaran krog.

Na tem mestu je potrebno omeniti, da sledilci pobirajo podatke potrošnikov na več različnih načinov, kasneje pa jim na dinamičnem povratnem oglaševanju ponujajo oglase, ki bodo oglaševalcu in posledično oglaševalski platformi (Facebook idr.) prinesli največji dobiček. Točno ta lastnost pa predstavlja njihovo glavno prednost pred ostalimi.

Oglaševalska platforma (kot je Google) lahko beleži skorajda čisto vsak korak, klik, ogled, ki ga opravimo na internetu. Kasneje pa te podatke ponudi oglaševalcem. V kolikor slednji želi imeti dostop do teh informacij si mora narediti določeni profil ali pa specifičen račun. Tako lahko implementira različne sledilce na svoji spletni strani. Ravno tukaj pa nastopi pomembno dinamično povratno oglaševanje.
Ko so pogoji izpolnjeni in ima Google dovolj podatkov o ciljnih kupcih lahko vse poteka samodejno. Pri omenjenem načinu oglaševanja je to avtomatsko in v živo (z zamikom 24 ur). Gre namreč za to, da platforma sama konstantno oziroma ves čas pridobiva podatke, jih osvežuje in obenem spremlja analizo le-teh. Prikazuje tudi personalizirane oglase brez interakcije oglaševalca. Oglaševalec namreč sam določi, kolikor denarja bo porabil za to in na kakšen način, medtem ko robot poskrbi za vse ostalo.
Google Search oglaševanje
Na tem mestu pa vam moramo predstaviti tudi Google Search oglaševanje, ki velja za enega izmed najbolj osnovnih načinov. Vendar pa to ne pomeni, da je tudi najbolj enostavna uporaba te vrste Google oglaševanja. Ali ste vedeli, da obstaja kar nekaj trikov in skritih poti s katerimi je možno priti do najvišje pozicije za iskalni niz?

V podjetju Web Center poznajo vse in tudi dobro vedo, kako deluje avkcija, kako najbolj učinkovito sestaviti ključne besede ter katere strategije je potrebno uporabiti. Dobro pa tudi vedo, kdaj je čas, da se strategija zamenja. Ponujajo vam popolno implementacijo sledilcev, in sicer v povezavi z Google analitiko in Google Tag Managarjem. V kolikor vas zanimajo točno določeni podatki oziroma specifična tema o Google oglaševanju, vam svetujemo, da jim pošljete povpraševanje oziroma jih prosite za nasvet. Slednji pa bo seveda brezplačen.
Oglaševanje na YouTub-e
Sedaj pa vam bomo predstavili še nekaj podatkov o Google oglaševanju na Youtubu. V zgoraj omenjenem podjetju vam s sodobnimi orodji in pripomočki zagotovijo profitabilne Youtube oglase, ki so vedno tudi v stiku s časom.

Glede na to, da obstaja kar nekaj različnih načinov za Youtube oglaševanje (In-stream, Discovery, Outstream, Bumper, TrueView in še drugi), vam seveda ponujajo svetovanje, da boste izbrali čim bolj primeren način. S tem bodo tudi bistveno vplivali na čim nižje stroške in povečali ROI.
Kakovostno Google oglaševanje
Tako, pa smo prišli že do zadnjega dela tokratnega članka. Glede na to, da v tej zelo široki ponudbi podjetij, ki vam ponujajo storitve Googla oglaševanja, težko izberete tisto najbolj primerno, vam v nadaljevanju predstavljamo razloge za to, da se boste odločili za Web Center. Različna podjetja, ki se ukvarjajo s svojim znanjem, lahko preko Googlovega partnerskega programa pridobijo najrazličnejše certifikate. Slednji pa morajo biti vezani na Google oglaševanje.

V Web Centru pa so v primerjavi z njihovo konkurenco svoje znanje nadgradili na popolnoma drugačen način.

V kolikor si tudi vi želite učinkovitega vodenja njihovega Google ads profila, jim pošljite sporočilo z informacijami o vašem projektu. Poskrbite za to še danes!
Preberite tudi ostale zanimive članke: