Fructal

Fructal je znano ime za inovativno podjetje, ki dosledno izraža svoje poslanstvo ter poslanstvo svojih blagovnih znamk. V nadaljevanju tokratnega članka vam bomo predstavili še več informacij o tem podjetju, zato vas prijazno vabimo, da nadaljujete z branjem. 

Podjetje Fructal

Najprej naj vam na kratko predstavimo temeljni vrednosti podjetja Fructal, ki ju gojijo že vsa leta svojega delovanja. Torej, podjetju sta najbolj pomembni naslednji vrednosti: pozitiven odnos do narave in kakovost. Ste vedeli, da je svojo jablano Fructal zasadil že 5. oktobra 1945? Takrat se je namreč v opuščeni zgradbi nekdanje tekstilne tovarne pet delavcev pričelo ukvarjati z žganjekuho. Poudariti moramo, da se je podjetje  zaradi zagnanosti in pripadnosti zaposlenih izjemno hitro razvijalo. Poleg tega pa so tudi izjemno hitro napredovali v vseh pogledih. Temu so potrošniki z veseljem sledili in še dodatno podprli njihov razvoj. Naj še spomnimo, da ima Fructal danes že 75-letno tradicijo in se je izoblikoval v podjetje, ki zelo uspešno izdeluje ter trži visoko kakovostne izdelke. Pri vsem tem uporabljajo le najboljše sadje in druge plodove narave. 

Podjetje Fructal

Poudariti moramo, da se vizija podjetja Fructal ter poslanstvo kažeta tako v visoki kakovosti izdelkov kot tudi v varovanju in spoštovanju okolja. Poleg tega pa je v ospredju tudi odličnost poslovanja. V tem podjetju ustvarjajo partnerske odnose  s potrošniki in prijetno delovno okolje za zaposlene. Vsekakor so brezkompromisno odgovorni tudi do okolja, saj želijo še naprej ostajati podjetje, na katerega bodo ponosni tudi v lokalni skupnosti. Omenjeno podjetje zatorej z velikim ponosom in pogumom stopa po začrtani poti in v sodelovanju z naravo ves čas z velikim veseljem navdušujejo in presenečajo svoje najbolj zveste potrošnike! 

Zgodovinski razvoj podjetja

Sedaj pa se ozrimo še nekoliko nazaj, v zgodovinski razvoj tega podjetja. To, da so svojo jablano zasadili 5. oktobra leta 1945, že veste. Takrat je namreč bilo ustanovljeno Pokrajinsko podjetje za izvoz in predelavo sadja. Namestili so prve kotle za kuhanje džema in podjetje je svoje izdelke prvič predstavilo v tujini. Leta 1949 je bilo spremenjeno ime, in sicer v Tovarno likerjev in sadnih sirupov. Kupili so stroje za kuhanje sirupov, kotel za destilacijo žganja in stroj za zapiranje doz. Po petih letih je imelo podjetje 133 zaposlenih. Leta 1953 smo zamenjali stare naprave za kuhanje marmelad in paradižnikovega koncentrata z moderno napravo iz nerjavečega jekla. V drugem desetletju je podjetje začelo s preimenovanjem v Fructal, povečalo pa se je tudi število zaposlenih. Opravili pa so tudi rekonstrukcijo in modernizacijo.

Fructal

V šestdesetih in v prvi polovici sedemdesetih let je Fructal intenzivno vlagal v tehnologijo in jo razvil skorajda do popolnosti. Nove linije za polnjenje sokov in pijač v steklenice so močno pripomogle k temu, da so bili omenjeni izdelki bolj kakovostni, proces proizvodnje pa krajši in dosti bolj učinkovit. V naslednjem desetletju je podjetje zaznamovala širitev proizvodnje ob novih programih in naložbah. Posledično se je povečevalo tudi število zaposlenih.  Leta 1996 družba Fructal pridobi status javne delniške družbe v lasti 7120 delničarjev. Od leta 2000 so uvajali številne novosti in tako skozi vsa leta ohranjali inovativnost. Konec leta 2011 je prinesel nov mejnik v razvoju podjetja – njegov lastnik je postala družba Nectar iz Srbije. Spremenjeno lastništvo ni zaustavilo razvojnih projektov, kar je najbolj pomembno. 

Fruc korenček

Podjetje še danes posluje zelo uspešno. V njihovi široki ponudbi so številni produkti in pijače, ki navdušujejo otroke, odrasle in tudi starejše. Med njimi je priljubljeni Fruc korenček, ki združuje naravne, osvežilne, negazirane in predvsem zdravju prijazne pijače različnih okusov. Namenjen pa je predvsem temu, da bi se človek z njim čim bolje odžejal. Omenjena pijača ima 10 % do 30 % sadni delež. 

Fruc Korenček

Za še več informacij o tem podjetju in njihovi ponudbi pa kliknite na zgornji odebeljeni napis.

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *